English
About the conference
Conference Objectives
Conference Themes
Speakers
Conference Program
Who we are
Committees,
The Preparatory Committee
Scientific Committee
Financial and Logistical Support Committee
Media Committee
المسابقة
حلقات تدريبية
من نحن
اللجان
اللجنة التحضيرية
اللجنة العلمية
لجنة الدعم المالي واللوجستي
اللجنة الإعلامية
تغطيات
أخبار
الفيديوهات
الصور
اليوم الأول
الجلسة الرئيسية
جلسات البحوث
المسابقة
اليوم الثاني
الجلسة الرئيسية الثانية
الجلسات البحثية
المسابقة
حلقة تدريبية تطبيقات الذكاء الاصطناعي في غرف الاخبار
حلقة تدريبية مستقبل الفوتوغرافيا مع الذكاء الاصطناعي
اليوم الثالث
الجلسات العلمية
التكريمات
النشرة الإخبارية
برنامج المؤتمر
المتحدثون
محاور المؤتمر
رؤية المؤتمر
الرئيسية
Register
|
Login
X
English
About the conference
Conference Objectives
Conference Themes
Speakers
Conference Program
Who we are
Committees,
The Preparatory Committee
Scientific Committee
Financial and Logistical Support Committee
Media Committee
المسابقة
حلقات تدريبية
من نحن
اللجان
اللجنة التحضيرية
اللجنة العلمية
لجنة الدعم المالي واللوجستي
اللجنة الإعلامية
تغطيات
أخبار
الفيديوهات
الصور
اليوم الأول
الجلسة الرئيسية
جلسات البحوث
المسابقة
اليوم الثاني
الجلسة الرئيسية الثانية
الجلسات البحثية
المسابقة
حلقة تدريبية تطبيقات الذكاء الاصطناعي في غرف الاخبار
حلقة تدريبية مستقبل الفوتوغرافيا مع الذكاء الاصطناعي
اليوم الثالث
الجلسات العلمية
التكريمات
النشرة الإخبارية
برنامج المؤتمر
المتحدثون
محاور المؤتمر
رؤية المؤتمر
الرئيسية
Conference Themes:
Philosophical and Conceptual Frameworks in the Use of AI in Communication and Media:
Philosophical and theoretical aspects of human machine relations in the age of AI
Conceptual frameworks of artificial intelligence in communication and media research.
Use of Applying Artificial Intelligence in Communication and Media Industries, Local and International Experiences
AI and media industries in print, visual, auditory, and advertising media.
AI and organizational strategic communication enhancement.
Issues and Challenges of Communication and Media in the Era of Artificial Intelligence:
Privacy and data protection issues.
Implications of AI on the job market in the area of strategic communication and advertising.
Media Education and Training Programs in the Field of Communication and Media in the Context of AI:
Media education in the era of artificial intelligence: experiences and challenges.
Media and information literacy and their role in addressing ethical issues of AI in the media.
The Future of the Media Industry in the Era of Artificial Intelligence :
The impact of AI on news production, distribution, and consumption.
Expected media applications from the perspective of media professionals and content creators.